WC load aneb "Ukažte světu svůj blog"

28. února 2012 v 14:51 | Bloud. Well Bloud.
Nejvyšší z nejvyšších, zkrátka nejvíc top manager Bloud. Well Bloud. po pečlivé SWOT analýze své (zatím) neziskové organizace dospěl k názoru, že zatímco počet klientů z řad blogosféry je poměrně dobrý, příliv klientů z řad veřejnosti je, řekněme si to upřímně, váznoucí.

I zasedl spolu s manažery střední linie ke stolu s linií kulatou a počali rokovat nad nejnáročnější a nejdůležitější manažerskou činnostím, čili plánováním.

"Je třeba určit si cíl!" pravil, jak jinak než moudře Bloud. Well Bloud.
"A dlouhodobý, střednědobý a nebo krátkodobý?" skočil mu do řeči ten nejstřednější z nejstřednějších, říkejme mu třeba Plha.
"Jistěže všechny!" řekl Bloud. Well Bloud a snažil se tvářit tak, že mu tenhle typ rektoskopie nevadí (tedy profesionálně).


Zatímco výsledky strategického a taktického plánování musí být ze strategického a taktického hlediska ještě nějaký čas zahaleny rouškou tajemství, výsledkům plánování operativního (tedy krátkodobého) bylo nutno onu roušku strhnout. To proto, aby s nimi mohl Bloud. Well Bloud obeznámit manažery první linie, tedy ty, kteří s ní budou mít nejvíc práce. A radosti (zamumlal si Bloud. Well Bloud pod hrbem a zlomyslně se tomu zasmál).

Krátkodobý cíl zněl jasně!
"Do konce února neotřelou reklamní kampaní pozvat širokou veřejnost na webové stránky Bloudovic organizace."

Jak cíle dosáhnout, to už nechal Bloud. Well Bloud na manažerech střední linie a odštrádoval si to na svíčkovou k Mrtvýmu ptákovi.

To ale neměl dělat. Manažeři ze střední si totiž ještě živě pamatovali časy, kdy byl na jejich místě Bloud. Well Bloud a nepěkně se po nich vozil. A manažerské zlo se přeci musí předávat z pokolení na pokolení z linie na linii.

Nápadů jak ukázat světu své webové stránky byla spousta. Legální nápad, jak ukázat světu své webové stránky nebyl ani jeden. Do chvíle, než probliknul Plha.
"Kolegové zamysleme se! Billboardové reklamy stojí statisíce! Televizní miliony! Chodící reklamy zapadnou mezi ostatníma chodícíma reklamama! Když vyloučíme billboardy, televize a ulice, co nám zbyde za veřejnou plochu?"
"Vykřičený domy?" zasnil se největší prostopášník ze všech...
"Až budu top Plha tak tě vykřičím, že ti i hrb bude malej" rozčílil se na oko Plha, ale v duchu se tetelil blahem, že nikdo jiný na tak geniální nápad nepřišel.
"Tak já vám to teda povím! Zbydou nám veřejný záchodky!"
"Ale tam už přece reklamy jsou! Ses zas probral ze zimního spánku, co?"
"Však my taky neobsadíme reklamní plochy! Zkuste se, moji milí kolegové vžít do průměrného uživatele veřejného záchodku. Co vám chybí?" mnul si hrb Plha.
"Papír! A co s tím jako??" zamručel Skeptik.
"Přesně tak! A to jednak papír utírací a druhak papír čtecí! Vnímáte taky tu mezeru na trhu?"

Chtě nechtě museli i ostatní Bloudi uznat, že takto nejednou papírově strádali. V bouři mozků nad tím, jak tento nápad levně a přitom efektivně uvést do praxe padaly různé nápady.

Vzešla z nich kampaň s názvem WC - LOAD (podle vzoru WEB- LOAD).

4P marketingového mixu pro tuto kampaň vypadají následovně:

Produkt
Produktem a zároveň reklamním předmětem této kampaně je ne zrovna obyčejný toaletní papír tzv "wc -load". Hodně toaletního papíru. "Wc-load" má speciální parametry. Více jak polovina jeho ruličky uspokojí utírací potřeby adresáta této kampaně a méně než jeho polovina uspokojí čtecí potřeby, jež většina adresátů na záchodě má.
Na roli toaletního papíru je tedy navinuta část bez potisku (utírací) a část s potiskem (čtecí) - neradno zaměňovat.

Čtecí část toaletního papíru nabízí čtenáři aktuální moudro vztahující se k lokaci, kde se dotyčný aktuálně nachází (vyrobeno tedy bude několik potisků dle distribučních cest) a především webovou adresu s logem organizace. Tu si může čtenář odtrhnout a odnést domů, ke svému počítači. Nehrozí tedy, že adresu zapomene!

Celkem bude do oběhu dáno 38 wc-loadů. Každý wc-load má jiný poměr potisk/bezpotisk, potisků však bylo vytištěno a rozlepeno na web-loady přes 670ks.

Price (cena)
Pro koncového uživatele je produkt zdarma, za to Bloud.Well Bloud tím přišel tak o tři čtyři, ne-li pět svíčkových u Mrtvýho ptáka. Vzlyk, vzlyk.

Place (distribuční cesty)
Za veřejné záchodky jsou považovány:
  • ty, které se "veřejné záchody" prostě jmenují
  • záchody ve vlacích
  • záchody ve školách
  • záchody v restauracích, hospodách a jídelnách
  • "záchody" Toi toi"
  • záchody ve veřejných budovách
  • záchody v obchodních centrech
To, zda je záchod veřejný a nebo ne usuzujeme na základě toho, jestli se na něj manažeři první linie (hahááá) dostanou, aniž by se museli nějak prokazovat (vyjma prokázání se poplatkem u veřejných WC).

Promoušn
Kampaň budou propagovat, jak bylo již výše napsáno, manažeři první linie. Jejich úkolem bude rozmístit "wc-loady" na co nejvíce veřejných záchodů. Protože Bloud. Well Bloud zaměstnává manažery zženštilého vzevření, je pravděpodobné, že se "wc-loady" dostanou nejvíce do rukou a do očí ženám. (Této slabiny jsou si manažeři vědomi a při příštím náboru zaměstnanců budou pozitivně diskriminovat mužatky).
Kampaň je též propagována na webu web-load.blog.cz a v komentáři pod tímto článkem.

A protože středo manažeři si víc než dobře dovedou představit, že těm nejmenším manažerům tahle práce rozhodně vonět nebude, vymysleli pro ně motivační program. To aby nakonec nemuseli obíhat veřejné záchodky oni sami.

Rozeslali jim tedy pozvánky na outdoor management training a pod heslem "zážitek nemusí být dobrý, ale intenzivní" jim domluvili ubytování na veřejných záchodcích na železniční stanici Nymburk hlavní nádraží. Nejenže je to uzlová železniční stanice a tak mají pěšáci lepší podmínky pro rozjezdy svých promoušn, ale ubytování zde stojí jen 8kč na hlavu a to se prostě vyplatí.

Včera dopoledne se tam tedy sešlo 7 prvolinijních manažerů, natěšených, jak si naplní svoje hrby dobrým jídlem a pitivem, jak už to na teambuildingách bývá. Žel, žel, místo prohýbajících stolů je čekala vyštosovaná řada wc-loadů a jasně znějící motivační pokyn k team destroy aktivitě:

"Lance Amstrong shání někoho, kdo bude propagovat jeho aktivity vztahující se k Tour de France. Můžete se jím stát právě vy. To, že jste schopni zabezpečit propagaci tak náročné akce prokážete na neméně náročné Tour de WC. Každý z vás bude manažerem jedné naší VIP tváře - stí a zdokumentuje víc rozmístěných wc-loadů, stane se manažerem samotného Lance! Hurá do toho! Půl je hotovo!"

Skupinové foto wc-loadů těsně před startem (a zároveň soutěžní foto do soutěže Ukažte světu svůj blog)

(Analýza společnosti Pozitiva s.r.o: Nymburské nádražní WC je situováno v hlavním vchodu do nádražní budovy. Dle našich dlouhodobých pozorování tímto vchodem vchází a vychází 75 procent návštěvníků.) (všech 7 wc-loadů zůstalo na místě k případnému rozebrání pro oněch 75 procent)

koláž:
detail (nesoutěžní):


Doktor Bloud


Železniční poliklinika (Nymburk)

Poliklinika sídliště (Nymburk)

Psychiatrická léčebna (Sadská)
(je jediné místo, které nezařizoval Bloud, ale normální smrtelník a žel bohu si neporozuměl s technikou, takže to prozatím vypadá, že fotodokumentace nebude)

Klinika Karlovo náměstí

Bloud 1/2Pitt

školní jídelna Centra odborné přípravy (Nymburk)



restaurace U Rozvařilů (OD Bílá Labuť Praha)

Tesla aréna při koncertě pána jménem Joe Bonamassa (Praha)
(wc na proti stánkům bez kofoly, za to s klobáskama

McDonald u stanice metra Holešovice

KFC Václavské náměstí (Praha)


Igor Bloud

Právnická fakulta UK (Praha) (dámské WC)
(nejvíc bordelózní!)

a pozor! Právnická fakulta UK (Praha) (pánské WC)
(Igor se však probojoval jen do wc předsálí k umyvadlům a pak byl pro svou zženštilost vykázán do patřičných mezí, tak alespoň tak. A zdravíme pana vykazovatele!)

ČVUT Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská (Praha)

Filosofická fakulta UK (Praha)


nesoutěžně UMPRUM
Wc-load tam sice je, ale Igor byl vystresován tím, že do UMPRUMU se leze jen čip či co a že se nedostane ven, že tak chvátal, aby chytil nějaký hlouček očipovaných studentů jdoucích na demonstraci, že to prostě necvakl.

Strýček SkrBloud

Albert (Nymburk)

OC Palladium (Praha)


OD Kotva (Praha)

OD My Národní (Praha)
Galerie (pasáž) Myslbek (Praha)

rychlík R854 (Nymburk-Praha )
(SkrBloud vzkazuje: "kdo šetří čas (a jezdí rychlíkem), má za tři (čas jsou peníze)"

rychlík R855 (Praha - Nymburk)



Forrest Bloud

veřejné WC - hlavní nádraží (Nymburk)

veřejné WC - pod Eliškou (Nymburk)

veřejné WC - Kolín hlavní nádraží

veřejné WC - Praha hlavní nádraží


veřejné WC Praha Masarykovo nádraží

vlak City Elefant Os5831 (Nymburk - Kolín)

vlak City Elefant Os5842 (Kolín - Nymburk)
Bloud Casanova

Staroměstská radnice a věž - v nejnižším podlaží (Praha)
Agent ToiBloud 40

protest před konkurenční mobilní toaletou - Stará rybárna (Nymburk)

Zůstane Doktor Bloud ve vedení?
Posílí Bloud Casanova?
Zůstaňte naladěni a uvidíte!
 


Komentáře

1 Mami Mami | 28. února 2012 v 15:42 | Reagovat

Ajajaj, úplně bych měla strach, jaké typy čtenářů tvá kampaň nažene na Blog.cz. Nicméně tleskám za nápad.

2 Faira Faira | Web | 28. února 2012 v 17:42 | Reagovat

To je geniální!

3 Bloud. Well Bloud. Bloud. Well Bloud. | E-mail | Web | 29. února 2012 v 14:15 | Reagovat

[1]: Pokusila jsem se proniknout i na akademickou půdy, abych trochu vykompenzovala včerejší cílovou skupinu :) Ale jako...najít dámský záchody na Fakultě jaderné fyziky... to je docela dřina!:)

4 Bloud. Well Bloud. Bloud. Well Bloud. | E-mail | Web | 29. února 2012 v 14:15 | Reagovat

[2]: děkuju :)

5 Mniška Mniška | Web | 1. března 2012 v 15:11 | Reagovat

Tak tohle bylo fakt super :D To sis udělala pěkný výlet po všemožných veřejných záchodcích, opravdu skvělý!

6 vencisak vencisak | Web | 1. března 2012 v 22:31 | Reagovat

!!!

7 Johanka Johanka | Web | 2. března 2012 v 9:21 | Reagovat

Originální a tvořivé! Takové články mám nejraději.

8 Bloud. Well Bloud. Bloud. Well Bloud. | E-mail | Web | 2. března 2012 v 9:52 | Reagovat

[5]:  Jenom čekám, kdy se projeví nějaký výletový suvenýr v podobě žloutenky :)

[6]:  ???!

[7]: že dík :)

9 Lirael Lirael | Web | 6. března 2012 v 19:18 | Reagovat

Tohle je vážně geniální. :-D Když jsem tu cedulku na FF viděla (v tu chvíli byla jen jedna na dveřích), tak jsem si řekla, že tenhle blog prostě potřebuju vidět. Opravdu super nápad propagace a muselo ti to dát hrozně moc práce.

10 Monica Otmili Monica Otmili | Web | 17. března 2012 v 10:37 | Reagovat

Naprosto skvělý nápad. Že já se půjdu na ta paržská místa podívat a kouknout, jestli tam náhodou ještě toale´ták nezbyl? :D

11 David David | E-mail | Web | 23. prosince 2016 v 4:54 | Reagovat

Kolín hlavní nádraží, to je mi ale novinka. :D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama